Je suis Enesco

Un produs „Despre Opera”

Leo Hussain: „Œdipe” este o lucrare față de care am sentimente foarte puternice


Despre Opera

Leo Hussain, dirijorul acelui superb Gurre-Lieder de la Enescu 2013, se află din nou la București. De data aceasta sunt două proiecte de operă: Wozzeck și, la o distanță de numai patru zile, Œdipe. În iulie, vara aceasta, Hussain a debutat la Glyndebourne, conducând The Rape of Lucretia de Britten, iar în 2016 va debuta și la Covent Garden cu Œdipe. Mi se pare fascinant faptul că Leo Hussain va prezenta, între-un singur an, două premiere absolute în România și Marea Britanie: Wozzeck și Œdipe. Am avut onoarea să-mi acorde un interviu, acum câteva luni, când festivalul de la Glyndebourne era în plină desfășurare.

Leo Hussain 1

Despre Opera:Deci, cum este să dirijezi la Festivalul de la Glyndebourne?

Leo Hussain: A, să știți că este foarte bine. Pentru mine este un fel de întoarcere acasă, pentru că, pe când eram foarte tânăr, exact după ce îmi terminasem studiile, am lucrat…

Vezi articol original 3.186 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Septembrie 14, 2015 de în Stire.
