Je suis Enesco

Un produs „Despre Opera”

Analyzing Œdipe


Despre Opera

Vin cu trenul la București, mă grăbeam spre operă. Cu metroul călătoria dura prea mult, așa că am luat un taxi.

— Unde merge domnul?

— La Operă, i-am zis, ușor iritat. „Iar am dat peste un taximetrist care vrea să se confeseze” mă gândeam. Numai de asta nu aveam dispoziție. Oare cât o dura drumul?

— Aaaa, la premieră! Œdipe! zice șoferul, un tip îndesat, îmbătrânit înainte de vreme de atâta stat în scaunul mașinii, grizonat, cu barbă de două zile care-i accentua bărbia dublă.

— Da, exact. Sunteți informat.

— Eee, haide, dom’ne, chiar așa. Om fi noi șoferi, da’ cum să nu știi de Œdipe, nu e ăla de pe vremea lu’ 300, filmul cu spartanii?

— E mai de dinainte de 300.

— Serios? N-am știut. Bine, acuma tot un drac, că-i de acu’ 2000 de ani sau 3000 de ani. Da’ ce voiam să…

Vezi articol original 1.258 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Decembrie 1, 2015 de în Stire.
